L’escola de música de la Nova d’Alcoi obri el període de matrícula per al curs 2022/2023. Enceta, així, una nova temporada al centre de formació musical que ofereix diferents cursos per als i les alumnes interessats i interessades en saber solfejar, la teoria de la música o tocar un instrument.
Un és el mètode Fasolet, a partir de 4 anys, i que es complementa amb cor i creativitat a càrrec de professorat especialitzat. A partir de 8 anys, l’alumnat aprendrà llenguatge musical. A més, s’ofereixen classes de les especialitats de clarinet, saxòfon, piano, oboè, contrabaix, fiscorn, bombardí, violoncel, cant, tuba, trombó, trompa, percussió, viola, flauta travessera, fagot, guitarra, violí i trompeta. Els educands, així mateix, també formen part de la banda jove amb la qual continuen ampliant els seus coneixements i la pràctica amb els instruments de fusta, metall o percussió.
Des del 5 fins al 29 de setembre estarà obert el plaç per a oferir més informació sobre l’oferta educativa de l’escola així com per a la formalització de la matrícula. L’horari d’atenció és de dilluns a dijous, de 18:30 a 21 hores, en la seu de la Música Nova d’Alcoi (carrer Perú, 31 baix). Per a més informació, es pot cridar a José Antonio (652 797 008) o a Lourdes (646 278 755).
Els músics enregistren la composició musical creada per Moisés Olcina per al film en una sessió celebrada a l’auditori de l’IVAM CADA Alcoi
La banda va acompanyar al Grup de Danses Carrascal i al poble a l’acte del 4 de gener i a Melcior durant la desfilada del 5 de gener | Els músics també van tocar en la visita de Ses Majestats al Centre Ocupacional Gormaget
El concert serà el diumenge 18 de desembre, estarà dirigit per Juan Doménech i comptarà amb els papers solistes dels saxofonistes Moisés Olcina, Eladio Sellés, David Castelló i Raül Richart; el clarinetiste José Antonio Llinares, el tromboniste Jesús Fuertes i el bombardí José Luis Sellés