Andreu Valor i la Societat Musical Nova d’Alcoi van emocionar al públic amb la interpretació de Bandautòrium. L’auditori Amando Blanquer d’Alcoi va ser l’escenari, el passat dissabte, d’aquest especial concert en que van sonar 14 cançons del cantautor contestà acompanyades per la banda gràcies als arranjaments fets pel compositor Ramon Garcia i Soler.
Amb “El progrés” es va iniciar l’actuació que va ser seguida per més de 650 persones i que va servir per seguir celebrant el 175è aniversari de la Música Nova i els 10 anys de trajectòria musical i com a cantautor d’Andreu Valor.
L’espectacle va continuar amb “Desprotegits”, “Sense la terra promesa”, “Vertigen”, “Tornarem a caure”, “La Tinença”, “Ací em pariren”, “Mentre sol autogestione el meu plaer”, “En les nostres mans”, “Camí de les garnaldes”, “Història d’un amor alternatiu”, “No sé odiar pero vull” i “Verònica-Llum”. Tot un repertori que va estar guiat per quatre directors: Juan Doménech Calaforra (director titular de la Música Nova d’Alcoi), José Antonio Llinares Igual (subdirector de la Nova), Jesús Fuertes García (director de la banda jove de la Nova) i Moisés Olcina Berenguer (músic de la Nova i director).
L’actuació va comptar amb dos interpretacions més per part dels músics d’Andreu Valor com “Dies que vindran” i, aquesta fou sorpresa, “Que tinguem sort”, la cançó de Lluís Llach.
Valor i la Música Nova van agrair als espectadors la seua assistència amb el desig que ho disfrutaren i també van donar les gràcies a l’Ajuntament d’Alcoi, en especial al regidor de Cultura Raül Llopis, a la Diputació d’Alacant i a tota la gent que va fer possible aquest concert memorable.
Valls Satorres, músico, compositor, hijo predilecto de Alcoy y muy vinculado a la Nova, cogerá por segunda vez la batuta para guiar el ‘Nostra Festa ja’ en la víspera de la Trilogía de los Moros y Cristianos
Ambas entidades protagonizarán una doble actuación este domingo 21 de septiembre en Alcoy. La primera será a las 12 horas en la sala Àgora y la segunda, a les 18:30 horas, en el auditorio Amando Blanquer d’Alcoi
La Societat Musical Nova d’Alcoi es suma a l’homenatge al músic i compositor interpretant, junt a les altres tres bandes de la ciutat, ‘Als Cristians’, ’23 d’abril’ i ‘Pas als Maseros’